sobota, 25 stycznia 2014

JANUARY INSPIRATIONS


Styczeń to miesiąc zapowiadający następne 11 miesięcy ... dla niektórych to czas przygotowań do studniówki, dla innych okres zbliżającej się sesji lub próba wdrożenia się w wir pracy po świętach. Warto jednak zainspirować się do działania już w pierwszym miesiącu tak by spełnić wszystkie noworoczne postanowienia.

Powyżej starałam się przedstawić kilka inspirujących mnie zdjęć. Klasyczny kok + idealny makijaż i oryginalne dodatki zawsze wyglądają ciekawie. Zauroczyła mnie też, nieprzeciętna spinka do włosów i prosty zegarek z białą tarczą. A czy dla Was prostota jest inspirująca ?

Do napisania - A.

2 komentarze:

  1. Taki zestaw pasuje mi idealnie. Prostota jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. siła tkwi w prostocie ;-)
    mnie ten rok pewnie szybko zleci ..

    OdpowiedzUsuń